Proč naše řešení?
🤸 Zaměstnanecká samoobsluha
Zaměstnanecká samoobsluha
Dashboard
Intuitivní zaměstnanecký dashboard poskytuje zaměstnancům souhrn důležitých informací. Rychle a snadno tak získají přehled o tom, co právě potřebují.
Spolupráce
Jsme si vědomi toho, že interaktivní zapojování zaměstnanců ke spolupráci v reálném čase a sdílení nápadů zvyšuje produktivitu všech.
TimeOn management
Dáme vašim lídrům centralizovaný nástroj, kde mohou schvalovat důležitá workflow a sledovat jejich vývoj.
Training management
Centralizujeme, udržujeme a spravujeme informace o tréninku. Tím dokážeme efektivně řídit a plánovat školení.
Řízení výkonu
Sledujeme cíle a záměry každého jednotlivého zaměstnance s vazbou na hodnocení výkonnosti. Vytvoříme vám klíčové ukazatele výkonnosti a budeme je sledovat.
Majetek (asset management)
Připravíme vám prostředí pro snadnou správu majetku, jeho přiřazení zaměstnancům a tím i snadnější sledování jeho obnovy. Stejně tak můžete jednoduše dokončit proces offboardingu s vazbou na přidělený majetek zaměstnance.
Onboarding (nástupy)
Zjednodušte si a celý proces nástupu nových kolegů vytvořením uceleného workflow, které zahrnuje seznam dílčích akcí vedoucích k úspěšnému dokončení procesu onboardingu včetně zapojení manažerů.
Offboarding (výstupy)
Několik málo kliknutí, notifikační systém či interakce různých oddělení zajistí hladký offboarding s vazbou na asset management.
👥 Profily a networking
Osobní profil
Zaměstnanci mohou pohodlně sledovat své osobní údaje. Odkudkoliv.
Firemní podrobnosti
Zaměstnanci si mohou prohlížet svá specifická firemní data jako je např. oddělení nebo pobočky. Rovněž se mohou podívat, na profil manažera či svých kolegů.
Kvalifikace
Jednoduchý přehled umožní udržet všechny potřebné údaje o kvalifikaci zaměstnanců na jednom místě.
Kariérní vývoj
Zobrazení kariérního postupu na osobním profilu zobrazuje kompletní historii profesního vývoje ve společnosti a profesní jubilea.
Dokumenty a fotografie
Jednoduché stahování a generování dokumentů navázané na vlastní agendu v různých modulech.
Časová osa
Přehledné zobrazení relevantních časových údajů v časových osách.
Oprávnění
Jednoduchá tvorba oprávnění na základě rolí zaměstnanců a jejich postavení v organizační struktuře. S tím spojená práva na schvalování a sledování průběhu workflow v různých oblastech systému.
🗞️ Firemní aktuality
Databáze zaměstnanců
Údaje o zaměstnancích vyhledávat podle potřeby. Informace lze v různých modulech exportovat a třídit dle specifických znaků.
Organizační schéma
Přehledné zobrazení aktuální organizační struktury s dynamickým náhledem a jednoznačnými prvky nadřízenosti a podřízenosti.
Novinky a oznámení
Možnost generování a zasílání vlastních uživatelských reportů v požadované frekvenci.
Narozeniny a svátky
Udělejte kolegům radost a pošlete jim blahopřání k narozeninám.
⚙️ Správa a administrace
Administrátor
Tato funkce umožní svěření administrátorských práv s obsluhou příslušných formulářů. Možnost vytvořit více správců.
Více rolí
Správce může uživateli přiřadit uživateli více rolí s různými právy.
Přístup a oprávnění
Autentizace a autorizace oprávněných uživatelů na základě relevantních informací z důvěryhodných zdrojů.
Upozornění e-mailem
Možnost správce generovat hromadné emaily pro vybrané skupiny uživatelů.
Automatické notifikace
E-maily oznamující blížíce se akce či upozornění na důležité termíny včetně jednoduchých odkazů do aplikace.
Vlastní moduly
Dáváme vám možnost vytvořit jakékoliv další moduly splňující vaše zadání a představy včetně jejich zakomponování do administrátorského i uživatelského rozhraní.
Aktualizace
Update a pravidelné aktualizace systému, které nijak nenaruší probíhající aktivity v systému.
Nastavení
Primární nastavení společnosti a elementárních prvků používaných v různých místech aplikace z jednoho místa.
➕ Další funkce
Zprávy a analytika
Dynamická tvorba reportů poskytující vhled do všech aspektů výkonnosti jednotlivých implementovaných oblastí.
Mzdová a HRIS integrace
Jsme otevřeni integraci s jakýmikoliv údaji z jiných (primárně HRIS) systémů a jejich další práci uvnitř našich řešení.
Uživatelská doména
Podpořte svůj brand vytvořením vlastní domény, se kterou naše řešení spolupracuje.
Mobilní zařízení
Přistupujte do svého systému odkudkoliv - třeba i z mobilního telefonu. Ověřte si tak požadované informace kdykoliv.
Responzivní design
Optimalizujeme naše řešení pro různé druhy zařízení i různé platformy.
Přizpůsobení
Upravíme naše návrhy tak, aby vyhovovaly vašim požadavkům. Pokud bude třeba přidáme pole, změníme vzhled i chování systému.
Údržba a podpora
Jsme připraveni vám pomoci a nabízíme řadu nástrojů komunikace.
Zabezpečení
Vaše data jsou uložena na bezpečném místě, šifrována a zabezpečena.
Snadná integrace
Nabízíme různé možnosti zabezpečených rozhraní API, s jejichž pomocí zajistíme bezproblémovou integraci s řešeními třetích stran.
Profesionální realizace
Používáme standardizované metody a osvědčené postupy vedoucí ke snížení času implementace čímž šetříme vaše náklady.
Škálovatelnost
Nabízíme škálovatelné řešení, které je vhodné pro všechny zaměstnance a různé úrovně řízení. Podpoříme váš růst a zefektivníme každodenní řízení personální agendy.
Nákladová efektivita
Naše řešení nabízíme za transparentní ceny a stanovené rozpočty. Tím šetříme čas i náklady a minimalizujeme prostoje.
Nasazení v cloudu
O nic se nemusíte starat. Naše řešení funguje online v cloudu a je vám tak dostupné kdykoliv a odkudkoliv.
Kontinuální aktualizace
Pravidelně revidujeme naše funkcionality. Pravidelné aktualizace jsou založeny především na uživatelsky řízené zpětné vazbě.
Přátelská podpora a support
Nasloucháme a moc dobře víme, že náš úspěch závisí na vaší spokojenosti. Jsme proto připraveni nabídnout efektivní nástroje komunikace podpory.